lördag 24 augusti 2013

Fredagsmys i Vägga:D


Hej på er!

Härliga helg:)
Tänkte visa vart vi åkte igår,
M & E kom nämligen och hämtade upp oss och så körde vi lite söderut mot Karlshamn, 
närmare bestämt till Vägga hamn.
Vilket supermysigt ställe!!
Och maten sen då! Jag höll på att smälla av så gott det var;)




 Jaha, här har ni mig precis innan vi åkte. 
Gillar egentligen inte riktigt att vara med på bild, men nu vet ni hur jag ser ut;)



Men åter till Vägga och maten:


 Jag var bara tvungen att ta fisksoppan, 
då jag hört många som rekommenderat den,
och jag blev absolut inte besviken:)


 

 A tog skaldjurspanna, och vi bjöd runt frikostligt runt bordet,
så när alla var mätta och belåtna hade vi ätit något av alla, 
förrutom min soppa, för den delade jag inte med mig av, haha;)




Visst är där vackert?






Ovan ser ni ingången och en del av uteserveringen,
men de har även en butik där (som tyvärr var stängd på kvällen).



















Och självklart var vi tvungna att ta en promenad 
och kolla på båtarna innan vi åkte hem (A var ju med;)



Men nu ska jag fixa vidare här,
ikväll kommer grannarna över på kräftskiva:)


Ha en fin lördag allihop!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar