torsdag 22 augusti 2013

Ett litet fynd;)

Hej på er;)
Idag blir det ett sådant där lite hastigt inlägg,
då vi strax ska iväg på middag hos E & J:)
Visar ett litet (japp det är verkligen litet) sött fynd jag gjorde i helgen.
Det är väl ingen av er som missat att Village har gått i konkurs?
Eller rättare sagt så har moderbolaget Serholt Sweden AB gått i konkurs,
och då många Village-butiker ägts av moderbolaget,
har även dessa butiker gått samma öde till mötes.
Synd kan jag tycka, då de har väldigt många fina saker.
Men, något positivt ur det hela,
är ju att som en följd av detta har Village inne i stan reat ut hela sitt sortiment till 70%!
Och det blir ju inte lite rabatt liksom;)







Så denna lilla porslinsburk fick bland annat följa med mig hem
och pryder nu sin plats på byrån i sovrummet.
Tänkte att den skulle innehålla diverse smycken o.s.v.
som annars lätt hamnar lite överallt
när man skall krypa till sängs på kvällen.
Än sålänge stoppade jag i tändsticksaskarna som jag piffade upp förra veckan
(och har ni missat det inlägget om hur du kan snygga till dina tändsticksaskar,
kika då in här.).







Ha en riktigt trevlig torsdagskväll allihop! 
Och snart är det ju helg:S 
Hjälp, vad tiden går fort!..


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin ask!
    (som jag skrev på instagram)
    Tack för tipset på vimplarna!

    Trevlig helg!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mkt Lotta:)
      Ingen orsak, vi inspireras ju av varandra;)
      Hoppas du har haft en bra helg!
      Kram Emelie

      Radera