onsdag 21 augusti 2013

Sundown.

Godkväll!

Ikväll ska fina Stina komma över för lite fotografering,
så får vi se om vi kan hitta ngt trevligt motiv;)
Har glömt att visa er ngr bilder som jag tog förra gången vi var ute och fotade,
så här kmr de:








Mitt projekt med flytljus gick sådär;)






Igår hade jag inte riktigt tid att kika in till er,
då jag blev bjuden på middag hemma hos fina Sanna.
En underbar person som gör att man bara vill krama om henne hela tiden, 
som man kan umgås med i flera timmar utan att det känns som att klockan flyttat på sig.
Ett tillfälle som (oopps!) resulterade i att vi möblerade om hela deras vardagsrum
och att det blev vissa svårigheter att få igång TV'n,
men som säkerligen löser sig med en extra, något längre, antennsladd 
(men det är ju småsaker i sammanhanget, eller hur? hihi).


Men nu: träffa en annan underbar människa,
som, jag är helt övertygad om, kommer till att ta riktigt fina bilder ikväll:)
Och skulle det inte bli så, skyller vi på motivet (typ mig),
vill ni se några bilder hon tog på mig förra gången,
så kika in här.



Ha en fin kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar