tisdag 11 juni 2013

Att ha gjort Gbg och Summerburst!


Det är precis därför som det har varit så tyst här på bloggen,
långhelgen har nämligen spenderats i den vackra staden Gbg.
Detta mestadels på grund av Summerburst 2013,
men även lite shopping, biobesök, matfrossande, promenader och allmänt mys 
har självklart hunnits med:)

Orkade inte riktigt med att släpa runt på systemkameran, så det är pics från Iphonen nedan:)











Tur med vädret hade vi också:)
















Riktigt nice, måste jag säga!
Eftersom jag är ganska kort, så blev inte mina bilder så där värst bra..
Men ja, minnenena finns ju kvar,
känslan av att så många människor samlats på ett och samma ställe
för att njuta av just denna typ av musik.
Att känna pulsen från musiken fortplanta sig genom kroppen likt extra hjärtslag,
känna samhörigheten när alla sjunger med samtidigt,
kort och gott: det var helt enkelt galet roligt! :D






Och så måste jag bara avrunda med denna bild,
jag och A hittade (tack vare M & H) världens mysigaste café,
med typ världens största kanelbullar! Mmmm! :)
Kommer dock tyvärr inte ihåg vad stället hette, med det låg i Haga om det är till någon hjälp? ;)



 
Nu ska jag förhoppningsvis ha mer tid att blogga,
så vi ses imorgon! :)





3 kommentarer:

  1. Härligt liv ni lever !! Kanelbullen hade varit fin att ta till fikat. Men jag gillar Bengts mandelgifflar mm. Han bakar och jag äter.....men bara några månader till....sen.......
    Kram

    SvaraRadera