onsdag 12 juni 2013

Shoppingresultat.


Hej på er! :)
 

Nämnde i föregående inlägg att det ju blev lite shopping i Gbg,
och förrutom att go bananas
 (jag kan nu bland annat meddela att jag
för första gången i mitt liv äger ett zebramönstrat linne..)
 tillsammans med lillasyster i klädesaffärerna,
så hittande jag lite andra söta" inrednings-piff-saker"
några av dessa har nu fått egna platser.

 



Skålar/Greengate, sax/Grandma's.






Är verkligen superförtjust i mina gamla Cola-flaskor,
just dessa har bästa mamsen fixat till mig:)








Basilika är en "måste-krydda" för oss i köket.
Jag håller på och odlar timjan också, som har vuxit till sig rejält,
men det visar jag en annan gång:)




Nu, efter en lång dag instängd på jobbet, ska jag ut och njuta av solen
och träffa finfina girls att käka middag tillsammans med:)


Ha en härlig kväll! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar