onsdag 27 mars 2013

Väldoftande.


God kväll!


Det blir ett väldigt sent inlägg idag..
Så blir det ibland.
Visar upp min fina vårblomma som pryder köksön och sprider väldoft i halva huset.
Passade på att fota den igår när dagens sista solstrålar lös in i köket.
Det är ju inte klokt så himla gott den här luktar!?
Underbart!

Skäms lite för att jag har glömt bort namnet på den bara..
Kanske någon av er som vet? :)











Passar även på att säga
ett jättestort grattis på födelsedagen till världens bästa farfar idag!
Hoppas du har haft en bra dag! :)



Kram,
Em

2 kommentarer:

  1. Är med nyfiken på vad det kan vara för blomma. Älskar blomdoft. Kanske nåt för mig ;)
    /Emma Johansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. En läsare hörde av sig och trodde att de kallades för bukettnarcisser. Hittade när jag googlade lite och jag är nu ganska övertygad om att de heter Narcissus Bridal Crown på engelska:) Luktar gudomligt iallafall! :D Kram Emelie

      Radera