torsdag 28 mars 2013

Moodboard.


Goddagens!


Det är mars, men fortfarande snö och minusgrader,
vilket får mig att tänka sommar i allt.
I vårt gästrum, eller gäststuga eller vad man ska kalla det
(det ligger i samma hus som verkstaden,
då alltihop varit ett stall för länge sen, som därefter byggts till).
så har jag försökt att skapa ett lite genomgående marint tema.
Men känner att det nog skulle behöva lite ytterligare kärlek.
Här kommer en liten moodboard
 med känslan som jag vill ska komma fram i det här rummet.



Bilder: Pinterest.



Det är alltså den här känslan jag vill förmedla.
Känslan av ljummen sommarvind mot kinden,
ljuvligt len österlen-sand under fötterna,
sommarledighet och vila.


Ha en fin dag,


kram,
Em.


(Inlägget är enligt Fabrikens torsdagstema, och ingår i min ansökan om medlemskap och länkning till Fabriken.
Titta gärna in där och spana in all finfin inspiration.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar