tisdag 26 mars 2013

Uteplatsinspiration.


Hej!

För tillfället tror jag att längtan efter varmare väder och underbara vår-tider,
är enormt stor hos oss alla.
Så istället för att fokusera på att det var 5 minus imorse,
satte jag mig och googlade trädgårdsinspiration,
för guuuud vad jag längtar tills man får gå loss i trädgården! :)




 


Själv har jag köpt hur många som helst av de jättefina ljusslingorna med bollar,
som man kan se till vänster i bilden.
De är solcellslampor, vilket passar perfekt i vår trädgård,
då den är jättestor och vi inte har eluttag så strategiskt utplacerade direkt.
Och allvarligt talat, hur snyggt är det inte med svart vitt? ;)


Ha en fortsatt trevlig kväll:)


3 kommentarer:

  1. Svart o vitt är stilrent!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar svart och vitt. Lätt att ändra till jul,påsk midsommar mm.
    Nu är det strax god natt !
    Kram Ingrid

    SvaraRadera