torsdag 28 augusti 2014

Att ha varit bröllopsgäster.



Som jag nämnt tidigare,
så finns det massor med bilder från den här sommaren
som jag helt enkelt inte har hunnit med att visa för er.
Som dessa snabbt knäppta bilderna som jag småtvingade A till att posera vid 
innan vi skulle iväg på ett par vänners bröllop.
Ett bröllop en ljuvlig augustidag.
En dag då regnmolnen skingrades och löstes upp lagom till den vackra vigseln.
 En dag som krävde långklänning
och som innehöll en sabelhäck, god mat och allt det där andra som hör en bröllopsdag till.
Tack E & J för att vi fick vara med och dela er dag.












En snabb slarvig donut blev det, 
då jag inte själv är en mästare på det där med håruppsättningar;)










Önskar er en riktigt fin torsdagskväll.
Själv så längar jag förbaskat mkt till imorgon då A kommer hem igen
och så blir det finbesök av A's syskon med familjer hela helgen.
Men nu : åter till städningen;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar