måndag 25 augusti 2014

Misslyckande, dumle & trevlig kväll.


Ja. Häromdagen så blev några misslyckade dumlekakor.
Ni förstår. Jag tycker ändå att jag är hyfsad på bakning.
Inte för att jag ger mig på så avancerade saker, men jag kan ju följa ett recept liksom;)
Men dessa kakor alltså.
Hrmmpf. 
Jag har säkerligen försökt göra dem ett dussin gånger
och  v a r e n d a  gång så misslyckas jag
och det slutar med att de varken ser ut såsom originalreceptet visar eller har rätt konsistens.

Men ja, goda blev de åtminstone den här gången,
och i och med att de blev misslyckade så kan jag ju inte bjuda på dem..
Så. Jag satte i mig fem (!) stycken redan innan de ens hunnit svalna tillräckligt mycket.






Det fina kakfatet fick  jag av lillasyster i födelsedagspresent:)



 














Önskar er en trevlig kväll.


♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar