måndag 16 juni 2014

Att ha plockat årets första egenodlade jordgubbar.

Måndag och en regnig och kall sådan.
Men idag gör det faktiskt inte mig något.
Efter jobbet begav jag mig till Blomsterhandeln och beställde fler blommor till bröllopet, 
och ÅH! Det kommer bli så himla fint att jag knappt kan bärga mig! :D
Likaså njuter jag just i detta ögonblick av att kunna sitta vid köksön och småprata med A
medan han lägger in årets sill inför midsommar. 
Det kan tyckas vara en sådan liten vardaglig sak,
men med tanke på hur mkt han varit iväg och jobbat den senaste tiden, 
så känns det otroligt lyxigt:)

Igår efter min kvällslöptur såg jag till min förtjusning att några av jordgubbarna i trädgårdslandet äntligen hade mognat och skrek efter att få bli plockade,
och mmmm ljuvligt gott! :D






Hoppas att ni har haft en bra start på veckan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar