tisdag 29 april 2014

Trädgården, spirande grönska och den där operationen.

Godkväll allihop!

Det var ett tag sen.
Har varit lite mkt på sistone.
Har haft fullt upp med praktik och plugg och förberedelser inför operationen imorgon.
Isch. Nervös? Japp.
De skall fixa till mitt hiatus hernia, som gör att jag en väldigt stor del av tiden
 mår väldigt illa, har sura uppstötningar och ibland kräks.
Frustrerande jag vet, vem har liksom tid att må dåligt jämt och ständigt? ;)
Men. imorgon. Då är det jag som blir patient för första gången i mitt liv.
Kommer förmodligen bli väldans nyttigt.
Förhoppningen är att jag mår bättre efteråt. 
Som sagt var. Nervös? Japp.


Kameran tog sig visst en liten semester samtidigt som det underbara vädret kom.
Bjuder därför på lite Iphone-bilder från trädgården och omgivningarna här omkring.
Ni som förljer mig på Instagram (@inrettivitt) känner nog igen några av dem:)




















 











 











Ha en underbar kväll allihop!
Själv så ska här Descutanduschas gånger två, packas och renbäddas.
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar