lördag 8 februari 2014

Tidig morgon och beställning av vigselring.

Det är lördag.
Den dagen då jag verkligen får ta en välförtjänt sovmorgon.
Varför inte vakna kl 7 då och verkligen känna sig så där för pigg och utvilad,
att det helt enkelt omöjliggör att vända sig om och somna om.
Efter ett tag ser jag hur himlen börjar färgas svagt orange 
och det avgör saken.
Upp och på med kläderna och ut genom dörren.
Så där står jag ett tag. 
Beundrar soluppgången.
Eftersom jag väl var ute och påklädd så satte jag iväg på en timmes powerwalk.
Så nu sitter jag här och har både hunnit köra igenom kroppen med hjälp av pilatesbollen,
gått igenom och svarat på mail, käkat frukost och känner mig fantastiskt nöjd med morgonen.




 Skål/Rif design, Mairo, snäckboll/Lilys and honey






Ni som följer mig på instagram (@inrettivitt)
vet att jag och A hade en lunchdejt igår 
som bland annat resulterade i att vigselringen är utprovad och beställd.  
Woho! Det känns så fantastiskt bra, 
och nu snurrar huvudet med bröllopsplanering;)

Ha en fin lördag idag! :)
För vår del blir det nog lite bröllopsplanering idag
och ikväll är det födelsedagsmiddag hos vänner som står på schemat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar