onsdag 18 december 2013

1 vecka kvar & TIPS om fynd:)

En kort ynka vecka kvar.
Till julafton. 
Jag storknar så fort tiden går.

Men nu kan jag inte hålla mig längre;)
Nu visar jag den här skönheten för er.
Av olika "julklapps-skäl" tänkte jag vänta till efter jul,
men då kan jag inte tipsa er om att de fina juldekorationerna som jag har lagt i ljusboxen,
finns att fynda på Netto, till en löjligt lågt pris!
Dessa prydnader, i vit keramik (eller dylikt material), finns i olika former,
och behöver inte nödvändigtvis enbart användas till jul.
Kottar, stjärnor, hus, granar, ugglor m.m. finns det och de är superfina:)


Dekorationsljusbox/Zelected by Houze, mugg/Rif, affär i Gbg (?), prydnader/Netto.








 Så skynda och fynda! :)
Nu kör vi slutspurten med skrivande av projektplanen (deadline imorgon) 
och så avrundar vi kvällen med att räkna på
läkemedelshemtentan
som lärarna så godhjärtat delade ut så att vi "skulle ha något att göra över jul".
Hrmpf..


Men hörreni, missa inte säsongsavslutningen av mys-programmet Bonde söker fru ikväll,

inte ens några fjuttiga läkemedelsberäkningstal kan stoppa mig från att se det;)


Ha en fin kväll allihop! :)












1 kommentar:

  1. Tack för tipset! Det måste jag kika på! Tycker ofta Netto har bra saker till pangpris. Fyndade ett par kalendrar inför 2014 för en löjligt låg peng där tidigare i veckan:) Tycker förresten att er julgran som du visade längre ned var superfin!

    SvaraRadera