söndag 6 oktober 2013

DIY -"diamondbook".

God kväll!

Vilken helt underbar dag vi har haft idag! 
Så fantastiskt obeskrivligt fint väder:)
Dagen har mest spenderats utomhus,
bland annat så har vi gått en riktigt lång promenad i Brunnsparken,
och oh my, så fint;)
Fotade massor. Men det får vi ta imorgon:)

Idag tänkte jag bara kika in lite snabbt och visa ett enkelt pyssel jag gjorde ikväll, 
medan A stod och lagade till (favoriten) fisksoppa.

 Jag älskar att läsa.
Även om jag inte har tid med det riktigt just nu,
då det är facklitteratur som gäller istället för skönlitteratur.
Men igår var jag ordentlig och rensade ut bland böckerna i bokhyllan,
och nu står här en stor papperspåse fylld till brädden med böcker som ska få ett nytt hem.
Men. Det gjorde ändå lite ont i mig när jag gjorde detta:















Men vad tycks? ;)


Så gonatt allihop!

Nu är det sängen som gäller, 
för det är till att komma upp tidigt imorgon 
och köra 20 mil för att komma till skolan.
 Wiie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar