onsdag 18 september 2013

a touch of yellow.



Hej på er!

Försöker mig på det här med att blogga från Iphonen,
så hmm, vi får väl se hur det blir.

När hösten nu har kommit på riktigt,
och det tycker jag nog att man kan säga att den har, 
då mörkret numera dröjer sig kvar längre på morgonen,
fuktigheten i luften är så hög utomhus att det inte är lönt att ge sig på håret med plattången
och strumpor i skorna är ett måste, 
(frånsett min syster då som går utan strumpor ut i november..<3),
så vill jag gärna addera lite värme i inredningen.
Just nu är det den väldigt trendriktiga färgen senapsgult som jag har fastnat för.






Pläd/Mio.



Bricka/loppis, ljus/Mio, vas/Ikea, skål/Rif design, Mairo.











Men glöm inte, överdriv inte med accentfärgerna!
Det räcker med tre blickfång,
här: liljan på bordet, ljuset på brickan och pläden på schäslongen.
Sen vet jag inte hur länge detta gula kommer till att få stanna i vardagsrummet, 
men det är ju lätt att flytta på efter behov;)


Ha en fin kväll allihop!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar