lördag 31 augusti 2013

Att ha så många fantastiska människor i mitt liv.


Godmorgon!

Hann inte riktigt med att kika in till er igår,
fullt upp på lediga dagen med först Ikea-besök med S
och sen fredagsmys med E.
Jag är så otroligt tacksam över att jag har alla dessa underbara människor runtomkring mig.
Ni är sådana fantastiska vänner, att det går knappt att beskriva i ord. 
Jag är faktiskt väldigt glad att jag tog det där steget,
att jag flyttade från Skåne,
för hade jag inte gjort det, 
så hade ju aldrig dessa människor jag träffat här funnits i mitt liv.
Och det vore banne mig synd och skam.


Underbara ni




 




 
 
Hade slut på vaser igår när jag hade köpt dessa kinesiska liljor (tror jag det var?),
så man tager vad man haver;)
 








Men nu ska vi packa in oss i bilen och köra söderut till det underbara Skåne,
för det är där det känns som hemma.
Jag är ju trots allt uppvuxen där 
och nästan all familj och släkt bor där 
tillsammans med fler vänner som funnits lite längre i ens liv.
Så det ska bli så kul att få träffa en del av dem idag,
för visst saknar jag er,
ibland så mycket att det värker obehagligt i bröstet,
trots alla fantastiska nya vänner vi funnit "här uppe".


Ha en riktigt trevlig helg allihop!


♥♥♥  

2 kommentarer: