onsdag 10 juli 2013

Matchning;)

Godkväll!

Idag tittar jag in lite snabbt hos er och visar några pics från i helgen,
under ett tillfälle då vi vilade efter hårt arbete 
och passade på att mysa till det med grillat och en massa tillbehör.
Jag har sagt det förut och säger det igen,
fint vikta servetter gör något med en dukning.
Min absoluta, och galet lätta, eleganta favoritservettvikning är denna nedan:



Servetter/Nille (stavas det så?)









 



Och dessa fina servetter matchar den loppisfyndande skålen helt perfekt.  
Så mer servettvikningar i vardagen! :D 

Tyvärr bjöd kvällen på regn, 
så det blev inte något målande för min del.
Istället äter vi upp rester av den där kladdkakan, tillsammans med jordgubbar och grädde, och blir lite grann för mätta.




Ha en fortsatt trevlig kväll! :)


1 kommentar:

  1. Riktigt snyggt! Helt i min smak! Stiligt och fräscht!

    Kram Malin

    SvaraRadera