onsdag 17 april 2013

Som taget ur kriminalromanen.

Tittade ut genom fönstret imorse när jag klev upp ur sängen.
Blev påmind om att jag nog inte skulle ha läst den där kriminalromanen 
igår kväll innan jag somnade,
efterdyningarna satt kvar och hårstråna på armarna reste sig lätt 
vid anblicken av landskapet utanför och den täta dimma det är insvept i.





Men vilken dag det blev sen! :)
Underbara 17 grader och strålande solsken.
Jag menar på riktigt. Det var  s j u t t o n  grader varmt
och vårjackan var ett måste:)


Avrundade dagen med fina E som var till stor hjälp vid hemtransporterande av våra måttbeställda skjutdörrar, 
även om yes jag både körde, backade och parkerade med släp helt själv. 
Vilket förresten gick utomordentligt 
(varför är det just vid tillfällena när släpen gör precis som man vill, 
som hela byggmarknaden är folktom, och precis tvärtom när släpen vägrar lyda?). 
E föreslog att jag skulle göra om backning och parkering medan hon filmade, 
men efter en kort stunds övervägning, valde jag att avstå.



3 kommentarer:

  1. Huhum HELT själv??? /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, okej förlåt! Uppdatering: E var ett starkt stöd och bidrog verkligen till att släphanteringen gick så smidig som möjligt. Hade inte kunnat gjort det utan dig vännen! ;)

      Radera
  2. Tänkte väl det! Rätt ska vara rätt ;)

    SvaraRadera