fredag 19 april 2013

Att fira födelsedag.


Veckans bästa dag och just idag, även min födelsedag! :)
Tackar ödmjukast för alla fina människor som ringt, sms:at, mailat och skrivit på FB,
ni är bara så gulliga:)



 Inuti detta fint inslagna paket fanns efterlängtade vykort från Ylva Skarp, 
Dessa kom från finaste pure love, (herregud, bara inslagningen blir man ju glad av).





 Även dessa vackra marockanska skålar kommer från pure love.


Och ja, världens bästa syster har uppmärksammat 
hur ofta och länge jag suktat efter ovanstående saker, tusen tack! :) 






 







Började dagen med jobb och skönsång från kollegorna, 
därefter, under konstant pågående konversationer om allt och ingenting, en kortare road-trip med fina S, 
och avrundar nu hemma hos syster med godaste mini-tårtan, 
underbart fina presenter, middag och snart långpromenad:)



Ha en fortsatt trevlig fredag! För det ska jag ha.

1 kommentar:

  1. Klart jag vill vara med och gratta dig !
    Hade inte en aning om att du fyllde år idag .
    Om du bott nära oss ,hade jag kommit och smakat på tårtan.
    Kram på dig !

    SvaraRadera