söndag 28 april 2013

Lite mer från gårdagen.

Hejsan!

Vad gör ni denna underbara söndag? :)
För er som följer mig på instagram så vet ni redan att 
dagen startades med frukost på uteplatsen
och därefter följde fix i trädgården och montering av världens snyggaste däckstolar, 
byte till sommardäck på bilarna (japp, är jättesent ute, vet om det!.)
och handling inför festen på Valborg:)
 Visar mer bilder från trädgården imorgon, 
har ej ännu hunnit få över bilderna till datorn.

Visar istället lite av vad som stod på menyn igår, nämligen:






 Lite buffé med olika sorters pajer, sallad, lufttorkad skinka och salami,
 kex och ost och surdegsbröd. 
Fräscht och himla gott! :D




 










 ..och så desserten:





 Japp, jag körde safe, och gjorde ngt som jag vet blir bra:
frozen cheescake med jordgubbssmak och lite garnering a´la tropical;)
Jag börjar se det som en tradition, varför ändra ngt som funkar? ;)



Vad har ni kära läsare haft för er denna soliga söndag? :)



1 kommentar:

  1. God morgon !
    Fick besök av våra vänner från Borstahusen .Väldigt trevligt,länge sedan vi träffats ,eftersom vi hade 3 olika influensor. Det varade i 3månader och så var dom sjuka,men nu blev det av.Satt ute på altanen en stund! Det är lite krux när jag ska ut med rullstolen på en ramp. Ps Du kokar väl blåbären innan ....det finns ju salmonella .Men jag ser att dom är färska ! Ha en skön och rolig vecka !
    Ingird

    SvaraRadera