lördag 27 april 2013

Dukningsinspo!


God lördagskväll! :)

Idag har vi haft de flesta av mina närmaste släktingar på besök,
så trevligt!

Passade på att duka fint med lite pastellfärger, så här kommer lite inspiration;)







 







 Hade superbråttom och hann inte leta efter snygga snittblommor, 
så det fick bli en ljusrosa hortensia istället (så får vi se hur länge jag kan hålla den vid liv)..











Ha nu en underbar lördags kväll!

Här väntar soffhäng, favoritgodis och filmmys! ;)


4 kommentarer:

  1. Tack för god mat och dryck, o all inspiration av allt möjligt.kram mamma o pappa.

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har gjort det!! Pastellfärger känns så fräscht=)

    vill du hjälpa min dotter att vinna sin drömresa vore jag er dig evigt tacksam! Klicka bara på länken och sedan trycker du på +1 knappen vid mitt namn EMMA!
    http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list

    Jag vet att alla hatar spam men jag vill så gärna ge henne denna vinsten.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Sååå fint det blev! Du är helt fantastisk ju <3

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Du har en väldigt fin blogg och en hel del vacker inredning på den! Det skulle vara roligt om du kom med i den nya samlingsbloggen Vitt, Lantligt & Romantiskt. Där kan man både ge och få inspiration. Dessutom får din blogg mera synlighet. Klicka in på: http://vlrinredning.blogspot.com för att läsa mer om hur du blir medlem.

    Ha en bra dag!
    Vitt, Lantligt & Romantiskt

    SvaraRadera