fredag 8 mars 2013

Det här är veckans bästa dag!


Hej på er!

Har ni rivstartat helgen ännu?
För det har jag! :D 
Och det med att mötas av underbart väder när jag kom utanför jobbet
(okej, jaaaa det blåser idiotmkt, men idag kan en sådan bagatell absolut inte sänka min sinnesstämning),
 stack iväg och fixade de sista presenterna inför alla stundande kalas,
därefter en härlig promenad då jag passade på att ta med en massa björkris med hem
och avrundar nu med att A står och lagar till en "hemlig" middag;)



 Skål/ Nordljus, fjädrar/Blomsterlandet.



 





Och titta vilka fina ägg som jag skall ha i påskriset i år! 
Är lite småkär i dem,
så måste nog fixa till det där riset omgående, 
så att jag beundra dem i flera dagar innan det väl är påsk;) 
(och ja, det är ganska många dagar kvar ännu, jag vet..)
Dessa hittar du på Indiskan, några riktiga fynd enligt mig!



Nu fredagmys deluxe! :D


Ha en trevlig helg!





Em

1 kommentar: