torsdag 7 mars 2013

Matsal badandes i solsken.


God kväll!

Har idag efter jobbet tagit en spontanfika med en underbaring jag inte träffat på ganska länge,
gjort en massa ärenden 
(det kan bli lite så när man bor på landet, 
att för att spara tid så försöker, i alla fall jag, 
göra de flesta "must do's" på en och samma gång, 
men det är ju en bit att köra mellan de olika platserna och affärerna,
så det tar ett tag ändå),
övat på simultankapaciteten genom att samtidigt i princip konstant prata i telefon,
och för en gångs skull så har jag storhandlat idag istället för fredag eftermiddag 
(då alla är i affären).
Klapp på axeln till mig själv, tackar;)


Känner att det kanske varit lite lite helhetsbilder på sistone,
bjuder därför på en bild från tidigare i veckan, då vår matsal badade i solljus.




Är på ivrig jakt efter nya gardiner här, då jag tröttnat enormt på dessa beiga,
är ute efter ett svagt ljusgrått linnetyg (typ) som jag funderar på att kombinera med lite spets.
Hmm.. Får se när jag springer på rätt tyg, helt enkelt:) 


Sov gott!


Kram, 
Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar