måndag 19 januari 2015

Firande, tulpaner & en ledig måndag.


Kikar in och önskar er en riktigt fin start på veckan! :)


Helgen som gått har varit intensiv,
då vi inledde med firande av en av våra närmaste vänners polisexamen
och sen jobbade jag resten av helgen.
Så lite trött har man allt varit, men gudars vad roligt vi hade i fredags! :)


Idag har jag varit ledig och tagit sovmorgon,
avlagt en visit på herr Kamprads stora varuhus, 
tränat och knåpat ihop några av inköpen.















Trots avsaknaden av snö, eller kanske just på grund av den, kunde jag inte riktigt hålla mig längre, utan jag köpte faktiskt några tulpaner, rosor och eucalyptusstjälkar som jag band ihop.
Binder man buketten ganska spretigt så funkar det faktiskt finfint att ha i den fina vasen från Eightmood, Mio.

Men. Nu ska jag fortsätta med det där sista ihopsättandet, balanserandet och upphängandet..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar