söndag 7 december 2014

2a advent, julmarknad & bristen på snö.

Önskar er alla en riktigt trevlig andra advent idag.
Igår var vi på julmarknad i Kosta och alldeles strax ska jag påbörja projekt 
"övertala A att åka iväg på julmarknad idag igen",
denna gången i stan. 
Han anser absolut att igår var tillräckligt.
Det gör ju dock inte jag;)

Annars har vi faktiskt mest tagit det lugnt idag, 
jag har fixat till den där hyllan som numera är ett vedställ
(kolla in mitt instagramkonto @inrettivitt för att se den),
slagit in julklappar, lyssnat på julmusik 
och muttrat lite om att det ju faktiskt kunde börja snöa. 
Bara lite grann.













Jag har ju tidigare nämnt för er att jag i år har pysslat ihop inte mindre än tre (!) adventsljusstakar,
så här är de andra två:)



♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar