fredag 28 februari 2014

Att ha piffat A's kontor med just a touch of pink (!)

Idag är det fredag och det har varit en extremt trevlig sådan!! :)
Inledde med att åka ut till ön där vi skall ha vårt bröllop i sommar,
för att checka av lokaler, sängplatser, porslin och annat väldans nödvändigt.
Både jag och A fick en väldigt skön känsla i magtrakten av att 
ja men det här kommer ju bli riktigt bra.
Och det kändes bra:)
Kom även fram till att plan B, ifall vädergudarna får för sig att gå emot oss, 
kommer funka fint det med:)
Avrundade sedan med att fira med god lunch på stan,
innan det bar av hemåt för att ägna oss och bröllopsplanering i kvadrat;)

Och sen kände jag att det var dags att flytta runt på lite saker här hemma
och kom fram till att kontoret, som är A's tillhåll, 
var i behov av litelitelite pastell och smutsrosa;)

A's kommentar? Han bara skakade på huvudet och suckade lätt.
Jag vet att han gillar det. Egentligen;)











 



























Så, det blev en liten bildkavalkad.
Fick passa på när jag för en gångs skull var hemma mitt på dagen när det är så pass ljust så att det faktiskt fungerar att fotografera;)
Och ni? Ett måstetips från mig till er:
den ursnygga svarta spegeln ovan
finns på Netto till det mkt trevliga priset 99 kr.
En liten "look-a-like" till house doctors fina spegel:)
 

Ikväll blir det lugnt fredagsmys och imorgon skall vi äntligen träffa några saknade vänner.
Längtar som bara den.



Ha en skön helg allihop! :)
 

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar