torsdag 27 februari 2014

Köksglimtar, ledigt & bröllopsplanering.

Efter att idag ha avklarat ett seminarium och lagt upp en plan för magisteruppsatsen,
tar jag nu några dagars ledighet. 
Dagarna som kommer innefattar bröllopsplanering (vi skall ut och checka lokalerna på ön imorgon),
träffa saknade vänner och sovmornar!
Hann knäppa några småmörka bilder idag
(snälla ljuset kom tillbaka, min kamera och jag ber dig)
för att visa den nya mattan i köket.
Vi får väl se hur länge jag står ut med den;) 
En matta i köket är väl egentligen inte optimalt med tanke på fläckrisken;)


















 












Mattan fann jag på Rusta till det förnämliga priset 99 kr.
Nu ikväll tar vi och håller lite helg
och A ropar just precis nu att middagen är klar,
så vi ses! 

Ha en fin kväll:)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar