onsdag 12 februari 2014

a look a like;)

Godkväll:)

Hur mår ni?
Själv är jag galet trött om kvällarna, 
då all vaken tid går åt till att vara på praktik eller sitta på tåget.
Men kikar in lite snabbt och berättar om ett riktigt bra tips:)
Nämligen de nya fina lampskärmarna som har inkommit till Herr Kamprads varuhus.
Mycket tjusiga och inte så lite lika Tine K's lampskärmar. 
Priset på skärmarna HEMSTA på Ikea passar dock min plånbok betydligt bättre;)
Så en grå fick flytta in hos mig:)














Kommer ni ihåg "snäckbollen" 
som jag har kärat ner mig i? 
Jodå, den har en liten kompis här hemma också,
i form av denna söta snäckljuslykta. 
Även den kommer härifrån.


Ha en fin kväll allihop!




1 kommentar:

  1. Hej!

    Så fint!
    Jag har också spanat på dessa söta prisvärda lampskärmar! Tror en ska få flytta hem till mig med:)

    Ha en mysig kväll!

    Kram Sofi

    SvaraRadera