torsdag 3 oktober 2013

Underbara kollegor.

Så det så.
Jag har nämligen världens bästa kollegor.
Var och hälsade på dem på jobbet häromdagen
(det blev ett lite hastigt "hejdå", när jag helt plötsligt för lite mer än 4 veckor sedan,
fick veta att jag var antagen till skolan, och helst skulle ha börjat dagen innan)
och fick då en underbar vas av dem! :)

Underbara ni. Jag saknar er.
För jag har inte haft så fina arbetskamrater på någon tidigare arbetsplats.
Ni är guld värda.
Så jag hoppas ni läser detta nu;)














De senapsgula tonerna har alltså fått flytta in i kontoret och skapa lite höst-feelings där;)
Ursäkta de mörka halvkassa bilderna,
men blir förhoppningsvis bättring snart,
 eftersom jag ikväll har fått hem det nya objektivet jag beställt;)


Och vet ni, 
idag hade jag den där fysiologi-tentan som jag har tokpluggat inför, 
och jag blev godkänd! :D
Helt underbart! Så nu kan jag, 
tack vara den snabba rättningen (tack Lunds universitet),
njuta av tre dagars l e d i g h e t.

Ska bara plugga lite grann på söndag;)


Ha en fin torsdags kväll allihop:)
 

 

1 kommentar:

  1. Härligt! Njut av din ledighet! Kram mamma o pappa

    SvaraRadera