lördag 28 september 2013

time to bake.

Hej på er!

Tar just nu en sådan där mikropluggpaus, 
och sitter här och filosoferar över allt det positiva med att det är höst.
För det finns många plus med den här årstiden. 
Även om jag gillar alla årstider nästan lika mycket.
En av alla dessa saker är det mysiga att ställa sig inomhus i köket och baka.
För, om jag går till mig själv, så tar jag mig inte tid till det sommartid 
(om jag inte absolut måste), då vill man ju bara vara ute.
Men på hösten, då kan jag tycka att det är riktigt riktigt mysigt. 










 Dumlekakor alltså, som kom till en regnig höstdag.
Inte idag dock, för här har det pluggats för hela slanten;)

Ikväll ska jag dock åka in till stan och träffa fina M,
för plugga, det gör man inte en lördagskväll:)


Ha en bra kväll allihop!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar