fredag 15 mars 2013

Lite mer påsk.


Hoppas ni har en underbar fredag!


Här skiner solen och tittar därför bara in en snabbis 
innan jag ska ge mig ut på en powerwalk i det härliga vädret:)
Har varit ledig idag och gjort alla de där tråkiga sakerna som behövs göras,
tvättat, bytt lakan, städat, handlat och gjort en massa andra småsaker som behövdes.
Men det är ju inte speciellt kul för er att veta,
så visar lite "påsk-piff" i köket istället
(ja, jag vet att jag är tidigt ute, 
men det finns ju så många fina påskinspirerande saker!)






De små knopparna som sticker upp är Narcissus Bridal Crown 
(kommer tyvärr inte ihåg vad en kallas på svenska),
men jag vet att det kommer bli söta vita blommor så småningom.




  "Kruka"/Biltema, vaktelägg/Blekingeplantan, bordstablett/Indiska.







Och japp, jag har två stycken olika påskris, i det första (som ni kan se här)
kunde jag ju inte ha den här typen av fjädrar,
matchade inte alls, så ja, det fick bli två olika:)




"För-tidiga-påsk-kramar",
Em.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar