måndag 11 februari 2013

Måndagskväll.



Godkväll!



Kikar bara in lite snabbt ikväll, klockan börjar bli mycket..
Men ja, det blir så när tiden inte riktigt räcker till;)
Det är ju måndag igen, vilket har inneburit tio timmars jobb
avrundat med lite fix med lister i vår nybyggda walk-in-closet
(guuuh vad jag ogillar listuppsättning och sånt där som måste göras 
men som inte syns speciellt mycket och tar väldigt mycket tid).
Fast A ogillar det betydligt mycket mer än jag;)


Men imorgon, kära vänner, lovar jag att jag ska visa ett av de riktiga fynden jag gjorde i Sthlm! :)
 


Ikväll bjuder jag istället på en bild från hyllan i köket,
en hylla med ett mycket varierande innehåll
(det är ju så lätt att förnya lite genom att byta plats på saker och ting).
Så såhär ser det ut på den för tillfället.


Ursäkta bilden, inte speciellt ljus eller tydlig (men ja, den får duga..)




Glasburk/Loppis, bricka/Gekås, Ugglorna/Lagerhaus, konservburk med blockljus, skålar/IKEA, glasburk/gåva, handduk & grytlappar/Åhléns.






Passar även på att tacka S för middagstipset, 
spenat och broccolisoppa med ost toppat med krispigt bacon och brödkuber.
Mycket gott! :)



 Skål/IKEA, servetter/Lagerhaus, bordstablett/Indiskan.





Nu dags för sängen!

Gonatt:)


/Em 

1 kommentar: