fredag 13 februari 2015

Att ha fått världens finaste systerson.

Stort härligt godmorgon på er idag!

Idag skall det firas, eftersom igår så kom äntligen min vackra systerson till världen.
Efter mycket kämpande av min starka lillasyster, är han nu äntligen här och de mår bra.

Det är förbaskat typiskt att jag jobbar i helgen
och i och med det inte kan köra söderut,
men så fort jag jobbat klart, då så:)
Än sålänge får jag nöja mig med bilder.


 Vi får se om det blir någon tårta att fira med idag, 
denna nedan gjorde jag förra helgen när vi fick besök av A's bror med familj.
Det är ett väldigt litet kakfat, kanske typ 15 cm i diameter,
men en ganska hög tårta, räcker fint till fyra personer. 
I min här nedan har jag chokladbottnar, nutella och rårörda hallon,
klädd med lite grädde uppblandad med hallon.
Kanske kan detta även vara ett tips inför alla ♥s dag imorgon? :)





























Jag säger återigen stort grattis till E & J
och välkommen till världen lilla T.

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar