söndag 10 november 2013

Firande.

Godkväll!

Idag är det söndag och för första gången denna veckan,
har jag tid att sätta mig vid datorn och kika in till er.
Det har varit en intensiv vecka innehållande tonvis med tentapluggande,
men nu är det klart. 
Tentan skriven, rättad och godkänd.
Det känns fantastiskt bra.

Idag hyllar vi alla pappor på deras dag,
och här har vi precis kommit hem efter att ha varit söderut och firat pappsen.
Då han nyligen fyllt år, så blev det en sammanslaget födelsedags- och fars dagsfirande.




 Lillasyster hade självklart gjort en supergod tårta dagen till ära:)
Och ni som känner min pappa, förstår temat med schackrutor och "raggartärningar";)





 Självklart ställde allas vår darling Mimmi upp som modell:)






Och som vanligt när syster varit i farten, så räckte det ju inte med bara en tårta, 
nejnej, hon hade även gjort världens godaste drömmar och Silviakaka.




Så GRATTIS igen pappsen!
Hoppas du uppskattade vår "omplåstring" av er bil.. ;)

 Nu ska jag svara på lite mail, och sen är det soffmys som gäller.
Trots att magarna är nertyngda av all god mat (som alltid mamsen) och bakverk,
får vi väl slänga ihop något till kvällsmat också.
 Imorgon bitti är det dags för första dagen på praktiken,
så spännande det ska bli! :D


Ha en mysig söndagskväll:)


 



Psst! Förresten, för er som följer mig på instagram också, så kan jag meddela att det tyvärr kommer till att vara tyst där ett tag framöver, då Iphonen är på service, och den gamla skrut-telefonen som den tillfälligt är ersatt med inte orkar med Instagram, knappt att ta emot sms..

2 kommentarer:

  1. Tack själva allihop, trevligt att ni kom ner om, trots den långa vägen! Kram o lycka till med praktiken!

    SvaraRadera