onsdag 23 oktober 2013

På väggen.

Godkväll raringar;)

Har inte riktigt tid att kika in här, då det är supermycket som ska pluggas,
men tar en mikropaus och visar att en tavla kommit upp här hemma:)


 Print/Lagerhaus, blomma & kruka/Ikea.

Det ser visst lite snett ut..? :O







Efter att jag hade hängt upp tavlan, 
påtalade A att det ju vore en idé att faktiskt inreda enligt påståendet. 
Jag tittade skeptiskt på honom och han framhöll 
att gällande antalet ljuslyktor som faktiskt har flyttat in hos oss under de gångna åren,
så gick jag inte efter principen "less is more".
Hmm.
Jag fick bråttom att plocka undan hammare och måttband 
och låtsades att jag inte hörde det där..

Nej, nu måste det pluggas lite till så att det kan mysas 
till feel-good-programmet Bonde söker fru ikväll;)


Ha en mysig onsdagskväll:)


1 kommentar: