tisdag 29 oktober 2013

Lycka, protonpumpshämmare och grönt hår.


Vi börjar med det roliga.
Idag är det två år sedan den där underbaringen A 
frågade om jag ville gifta mig med honom.
Tiden går så fort,
och planen är att vi om ett år inte skall "fira" en tredje förlovningsdag,
utan istället vara gifta då:)



Glasburk/Ikea, stenplatta/Udda Tina, skål/Rif, Mairo, muggar/Ikea.




Än har vi tomater från den egna odlingen i trädgården.
Fick plocka in alla gröna som var kvar då frosten kom
och nu mognar de och blir röda successivt.





För övrigt så har det idag varit en av de där dagarna som man inte är på topp.
Men det är okej.
Sådana förekommer ibland.
Och det tycker jag de får göra. 
Har dock därför dubblat dosen protonpumpshämmare,
dragit på mammas mjukaste mysbyxor,
käkat ett antal småkakor som jag hittade in en burk långt inne i päronens skafferi
och försöker ladda om och tagga till för att plugga ikväll.


Imorgon blir det bättre.
Då ska jag klippa mig, göra något åt min grönreflekterande (!) hårfärg 
och träffa syster och en kär vän.
Imorgon.




3 kommentarer:

  1. Grattis! Så roligt att ha ett bröllop att planera! :)

    Ha en fin kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har. :) Hälsningar eva från soldagar.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Hej va fint du har på hyllan! Stort fan av Rif design.

    Kul o planera bröllop. Ja jag önskar att mannen kunde fria nån gång. Förlovade oss i juli förra året o vi pratade om att gifta oss inom ett år. Men i år har vi bytt alla fönster, ytterdörrar o rustat ett fuktskadat badrum. Nja man skiter ju inte pengar. Men nästa år kanske :)

    Kul med frissanbesök
    Kram Camilla

    SvaraRadera