lördag 3 augusti 2013

Morgonpyssel;)

Godmorgon!

Idag har vi underbart väder, med strålande solsken och en klarblå himmel,
så ett strandbesök är inplanerat.
Men först tänkte jag visa vad jag "pysslade ihop" vid frukosten imorse.
Började med det där tråkiga, att sätta igång tvättmaskinen,
plocka undan och röja lite grann, men då! Ja, då hittade jag mitt lilla förråd med washitejp!
De två somrigaste färgerna fick följa med till köket och så satt där och klurade lite:)







Karaffen hittade jag på utförsäljningen hos Village 
och de här två tejprullarna kan du hitta hos Lagerhaus.
(Sax/Grandma's, Gbg)





Så, vad tycks?
Ett reafynd i form av en karaff, fick sig en ny kostym.
Tål ju absolut inte att diskas eller något sådant om man vill ha kvar tejpen. 
Men det möjliggör ju också att man kan byta utseende oftare;)


Som sagt, strandväskan ska packas,
lite grävande i trädgården avklaras och sen är det strandhäng med några kompisar som gäller;)



Ha en riktigt skön dag!


 

2 kommentarer:

  1. Vad fiffigt och fint!
    Härliga färger och kul med förändring!

    Ha det gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Lotta! :D Visst är det;) Detsamma! Kram, Emelie

      Radera