onsdag 14 augusti 2013

Kontor. Före & efter.


Godkväll!

Ja, när jag nu har varit hemma några dagar och varit sjuk, 
har jag haft tid att gå igenom lite bilder, 
därav "bombaderingen" av före och efter-bilder;)
Blir det för tråkigt så säg till;)



Hittade den här bilden på kontoret, exakt så här såg det ut när vi flyttade in:





Och så här ser det ut idag:






Jag påbörjade målningen av furutrappan samma dag som vi fick nycklarna till huset;)
Överlycklig;)





 Idag är det här vi har samlat A's instrument:






 Vi målade snabbt även väggarna vita, och sen orkade vi inte göra så mycket mer.
Så det såg ut så här i mars i år:







Men ni trodde väl inte vi skulle ha furugolv så länge va? ;)
Idag ser det ut så här vid samma vägg som bilden ovan:




 Psst! Så här såg skåpet ovan ut innan jag målade det;)
 




 Sista rycket med golvmålningen, utbytandet av skrivbord,
målning av skåpet och upphängningen av gitarrerna, 
fixade jag till innan sommaren när A var iväg och jobbade några veckor. 
Även ommöbleringen i rummet blev mycket bättre (åtminstone ur feng shui-synpunkt)
och rummet är mycket luftigare.









Men imorgon är det som tur är jobb igen, 
hur har ni det? Jobb eller semester? :)

4 kommentarer:

  1. Så fantastiskt fint! Och vilken förändring!
    Kul att se före o efter bilder tycker jag!

    Jag jobbar nu sen i måndags..

    Ha det gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja, jag tycker också att de tär kul:)
      Detsamma, kram Emelie

      Radera
  2. Superfint! Och vilken skillnad...
    Vad använde du för grundfärg och färg? Märke?
    Kram
    Tina

    SvaraRadera
  3. Golvet tänkte jag på i första hand... ;-)
    Kram
    Tina

    SvaraRadera