måndag 1 juli 2013

Att ha bakat.

Ja, som jag nämnde igår så bakade jag lite grann.
Började med kanelbullar,
men av bara farten råkade det bli två olika sorters kakor också utöver det;)
 Något som mina kollegor på jobbet uppskattade idag:)
 Bland annat:


Hallonsyltgrottor.


  Kakfat/Enkla.






 



..och så lite jordgubbar på det;)
Riktigt lyx-fin-fika igår kväll alltså (läs frossande).


Den andra kaksorten jag gjorde, är min absoluta favorit: 
riktigt stora maffiga chockladcookies,
kakor som min syster introducerat i bekantskapskretsen, 
och något som lett till att ett digert ha-begär infinner sig med jämna mellanrum 
då tankarna syndigt går åt dessa kakors håll.. 
Men, jag ska faktiskt dela med mig av detta "hemliga" recept till er,
bara för att man måste testa dem!
Imorgon.

Förlåt, men orkar inte skriva ner det ikväll;)


Så, kika in imorgon vet jag! :D


♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hej!
    Så flitig du är!
    Det så kul att kika in och titta på dina vackra bilder och läsa vad du har att berätta!

    Ha det gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera