söndag 26 maj 2013

Mors dag.

Idag är det den dag då alla mammor skall rås om lite extra,
och vår uppskattning för dem visas mer än vanligt.

Eller också struntar vi i att bara göra det en gång om året, 
utan gör det vid varje tillfälle som bjuds.

Men iallafall,
till min världens bästa underbara mamma idag,
ha en jättebra dag (och det vet jag att du kommer till att få)! :D






♥♥♥



Någon frågade för ett tag sedan om jag är lika flitig som min mamma,
och ja, i just det avseendet vill jag gärna tro att jag är det,
då min lilla mamma är en av de mest energifyllda, effektiva och sprudlande människa jag känner:)


Psst, kikar in ikväll och visar att det faktiskt blev både rabarberpaj och kräm igår;)



Kram, Em

2 kommentarer:

  1. Tack, kära du, kramis mamma.

    SvaraRadera
  2. Ja din mamma är en av de mest energifyllda, effektiva och sprudlande människa jag också känner. Christina

    SvaraRadera