fredag 24 maj 2013

Det blommar!

Förlåt hörreni!
Sjukt dålig uppdatering här på bloggen, jag vet!
Men vardagslivet efter semestern rivstartade med en massa jobb, 
en trädgård som var överväxt och en massa annat sådana där "måste-saker"!
Men nu, nu är det fredag, helg och jag är ledig! :)
Gräsmattan är klippt, ogräs rensat och några superfina vita clematis planterade:)
Så idag blir det ut i trädgården igen och fixa lite till i grönsakslandet, 
måste ju förbereda inför utplanteringen av mina tomatplantor;)

Och nu är det skärpning som gäller,
så jag har fotograferat och börjar med att visa er vår hall utanför toaletten,
har tagit in några kvistar från naturen, och ja, hur vackra är de inte? :)




 Bord/Enkla, lampa/Gekås, vas/Ikea, Minibuddha/fynd från senaste resan.








Både snäckorna och sötaste mini-buddha är fynd från senaste resan:)

 









Nu laddar vi för helg tycker jag:)

Ses imorgon!



♥♥♥

1 kommentar:

  1. Har du samma energi, som din mor och svärmor ??
    Men du är ung och frisk ,då går allt så lätt.
    Rullstolen och vi ska till frissan ,därefter till Ystad. Fint väder så det gäller att kolla upp i naturen.......tiden går fort när man är lycklig!
    Ha en fin helg ...vila emellanåt ! Kram

    SvaraRadera