måndag 20 maj 2013

Att ha gjort en liten del av Spain.


God kväll!

Har ni saknat mig? 
För jag får ju börja med att be om ursäkt för tystnaden här på bloggen,
men anledningen har faktiskt varit att vi har varit på semester i Spanien
tillsammans med min syster och hennes sambo.
Vi har haft det helt u n d e r b a r t.
Visar idag några bilder, har inte hunnit gå igenom alla än, så fler lär nog dyka upp;)

























Allt för snabbt gick det dock att komma tillbaka till vardagen.
Men. Nu har vi tankat batterierna med sol, bad, värme, god mat och underbart sällskap.
Så nu välkomnar vi resten av våren, och snart sommaren, med öppna armar:)
 
Helt otroligt så mycket som hänt här hemma i trädgården på bara en vecka! 
Helt plötsligt har allt blivit grönt och växt massor!
Härligt, men vi har lite att ta tag i (om man säger så) när man inte befinner sig på jobbet. 
Hinner jag så visar jag lite fler bilder imorgon,
men nu är det riktigt hög tid att hoppa i säng!


Sov gott!

   

1 kommentar:

  1. Dom vågar och kan verkligen det där med färg i Spanien! Läckert med de knallblåa balkongräckena. Himla inspirerande bilder och det får mig vilja åka utomlands :)

    SvaraRadera