torsdag 21 februari 2013

Förfrysning!


God kväll!


Nu är det seeeeent,
så tittar in lite snabbt bara,
har nämligen haft fullt upp
med att förfrysa både fingrar och tår,
då jag har tillbringat ett antal timmar ute i vår verkstad 
med att måla A's nytillverkade dörr.
Det kommer verkligen bli supersnyggt! :)
Men trots dubbla par raggsockor
och alla möjliga oömma plagg i lager på lager,
har jag fortfarande inte fått tillbaka känseln i fötterna..


Men titta! Mina ranunkler är fortfarande fina!
Lite utblommade kanske, men jag tycker de är fina fortfarande iallafall:) 

 

 Vas/gåva då jag döptes, ljuslykta/Gekås, burk/enkla




 I den här söta burken förvarar jag några stenar som jag plockade på Kebnekaises topp. Måste ju ha ett bevis;)




Men nu är iallafall element och värmefläkt påsatt ute i verkstaden, 
så förhoppningsvis ska dörren torka till imorgon, 
då det är dags för strykning nr 2.


Nu dags för fotbad innan sängdags! ;)

 
Gonatt!

/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar