onsdag 23 juli 2014

Att bara ha tre dagar kvar.

Godmorgon!

Ja. Ni har säkert redan räknat ut varför det varit lite tyst här på sistone. 
Dagen efter mitt senaste inlägg var det dags för möhippa,
en helt fantastisk dag som avrundades med en sammanslagning med killarna och deras svensexa 
ute på Säljö.
Rörd som bara den blir jag när jag tänker tillbaka på det 
och vilka fantastiska vänner vi har runtomkring oss.
Det blev en liten "mjukstart-förfest-uppvärmning" inför bröllopet och det var hur kul som helst:)

Vi började också inse att det verkligen börjar närma sig, 
så när vi inte har njutit av det underbara vädret 
(vilket vi gjort väldigt mkt i form av solande och badande) 
så har det handlats, packats och fixats.
Jag tror dock inte att varken A eller jag riktigt kan fatta att det är på lördag som det händer. 
Vi satt igår och försökte inse det, men ja, man gör nog inte det förrän den dagen.

Herrejisses, bara tre dagar kvar.
 Tre ynka dagar som jag har kvar mitt efternamn.
Tre ynka dagar innan jag får kalla A för "min man".
Herrejösses.





Tydligen fick vi oss en egen hashtag dagen till ära #emelieanton2014..




Självklart så kommer ni till att få se bilder efteråt,
men jag förvarnar om att det kan dröja lite grann;)


Ha nu en fantastisk dag allihop!

Här blir det först en överraskning till A (som ju även fyller år till helgen),
sen bröllopsförberedelsefix, dansträning
och så kommer finaste T & D ikväll:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar