tisdag 3 juni 2014

Det där med att presentera sig som "narkossköterska".

Ja, det ni.
Det känns väldigt ovant.
Att inte längre säga "sjuksköterska" eller "student" när man skall presentera sig.
Jag nästan fnissar till lite inombords varje gång jag skall presentera mig,
för det känns ovant.
Även om det har varit mitt mål sedan säkert 8 år tillbaka,
så vågar jag inte riktigt tro på det än;)
Men det går bra på det nya jobbet.
Jag  t r i v s  som bara den och alla är trevliga.
Sen är det ofantligt mycket nytt med all apparatur och rutiner att lära sig,
så man är helt slut som artist så här på kvällen.

 





Passar även på att plocka med mig några lupiner på väg hem från jobbet,
underbart fina är de. 
 







Ikväll ska jag ta och läsa på några olika läkemedel etc,
skicka iväg en massa mail,
bocka av lite på checklistan inför bröllopet
 och förhoppningsvis hinna lägga över lite bilder från kameran.

Önskar er en trevlig kväll:)



♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar