söndag 18 maj 2014

Examen närmar sig och det är dags för en ny skylt.

Godmorgon!

Idag är det söndag, 
en ledig dag som ska spenderas till att plugga, det ofantligt tråkiga uppdraget tvätta,
fotograferas av Stina i ett rapsfält medan gråa moln närmar sig och regnet hänger i luften
och ikväll träffa en efterlängtad vän.

Nu är det också bara 2 veckor kvar innan jag tar examen.
Tiden går verkligen galet fort just nu!
Det börjar därmed också bli hög tid att beställa en ny namnskylt
och eftersom jag var väldigt nöjd med min förra skylt (som ni kan se här nedan)
tänkte jag ta och beställa min nya på samma ställe som den förra.
Nämligen hos Skyltmax.
Där kan du helt och hållet designa din egen skylt i deras "skyltomat", mycket smidigt.
Du hittar deras hemsida här.







På min nya skylt kommer det alltså istället till att stå "anestesisjuksköterska", wiiie! :D
Can't wait.



Önskar er en trevlig och lugn söndag:)








 ( Inlägget är i samband med skyltmax.se )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar