onsdag 2 april 2014

Prioritering, ommålning & förkylning.

Det är nu precis en vecka sedan jag kikade in till er (!).
Men ni vet, ibland räcker inte tiden till.
Så nu har det istället varit umgänge med de närmaste, trädgårdsjobb och en trevlig weekend på Gotland som har hägrat.
Fantastiskt trevligt med galet fint väder, teaterföreställning 
och kvalitetstid med A's syster och man.
Att sen nu en rejäl förkylning har kommit och hälsat på,
ja, det är smällar man får ta.
Förra veckan fick jag ett infall och målade den billiga spegeln från ett lågprisvaruhus
i den matta grå färgen jag förälskat mig i.










 Hur spegeln såg ut före kan ni bland annat skymta här.

 Nu ska jag ta och försöka kurera mig,
så att jag blir frisk pronto.

Hur är det med er?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar