onsdag 26 juni 2013

Kristianopel.


Är ni nyfikna på vad det var för liten tripp vi gjorde går? ;)
Jo, jag och fina E åkte till den söta kustbyn Kristianopel.






Även om inte vädret visade sig från sin allra bästa sida, 
så hann vi ändå gå ett varv på muren innan de första regndropparna föll.
Men inte heller då gick det någon direkt nöd på oss, 
med de små söta inredningsaffärerna och caféet vid hamnen nära till hands.












Och det var den här finingen jag spenderade eftermiddagen och kvällen med.
Denna underbara människa som alltid ställer upp och finns där.
Som banne mig är lika fin inuti som utanpå.
Som dock är lite svår att fånga på bild, men så är jag också envis;)

Tusen tack underbara människa!


Och ikväll, har det varit flädersaftskokning här i huset, doftar ljuvligt vill jag lova! ;)
Ses imorgon!


2 kommentarer: