söndag 16 juni 2013

"Köbekaogor" på favvokakfatet;)


Hej på er!

Hittade dessa bilder i kameran, och kom på att jag inte visat dem för er här.
Kakfatet som jag ganska nyligen inköpt som en present till mig själv
(älskar presenter till mig själv, man får ju alltid exakt vad man vill ha då ju)
innehåller nu helt vanliga fördigköpta chokladcookies.
Och köpekakor, uttryckt på min dialekt; "köbekaogor" kan vara mitt favoritskånskaord;)



Kakfat/Enkla, peppar- och saltkar/Lagerhaus, mugg/rif design (en affär i Gbg, jag inte minns namnet på).





Blommorna hade några vänner med sig då de kom på middag för et tag sen,
och herrregud de höll sig fina i typ 2 veckor! :S






Och skånska det har vi fått mycket av i helgen, då vi har varit där på besök:)
Både studentfirande, påhälsning hos päronen, 
jakt efter systers söthund som bestämde sig för att försöka jaga kaniner, 
loppmarknader x 6 (personligt rekord på två dagar- alla fina fynd visar jag längre fram), 
påhälsning hos svärföräldrarna och en massa annat!

Nu har vi dock landat här hemma igen, helt slut:)
Tvättmaskinen går för fullt, och efter blomvattning är det minsann soffläge som gäller!

Hur har er helg varit? :)



Vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar